немає товарів
Важная информация

  Мінімальне замовлення для відправки накладеним платежем (оплата при отриманні товару на пошті) 300 грн.

Ресурс поршневого скутера: чотиритактного китайського з двигуном 139QMB

 

Ресурс поршневой скутера

Розглядатимемо найпоширенішу версію цього двигуна з об'ємом циліндра 72 см3 (багато округляють до 80-ти) і, відповідно, діаметром поршня 47 мм. Такий двигун мають переважну більшість китайських полтинників.

Ресурс поршневого скутера - це поняття відносне, оскільки залежить від багатьох чинників:

  • якості самого скутера;
  • манери водіння;
  • своєчасності технічного обслуговування;
  • якості моторної олії;
  • як не дивно, від вашого везіння.

Так ось, щоб визначитися з ресурсом, треба задати початкові параметри. Це ми й зробимо:

Беремо одного з найпоширеніших китайців - "Viper". Наприклад "Viper Storm 50". У цього скутера досить непоганої якості двигун (для китайця). Приблизно в цій же якості аналогічні моделі таких виробників як Alphamoto, Fada, Skymoto, SpeedGear, Kanuni, Yaben і т.д. д.

Ресурс поршневой скутера

Можна акуратно їздити зі швидкістю 30-40 км/год і при цьому возити лише свою п'яту точку. А можна використовувати мопед як вантажівку, і возити, наприклад, по кілька мішків цементу за раз. Можна і зовсім спробувати взяти участь у змаганнях з HardEnduro. Для тих, хто не в курсі, HardEnduro - це така гонка на витривалість, по пересіченій місцевості, з величезною кількістю труднопереборних перешкод - каміння, колоди, трампліни, круті підйоми, стрімкі спуски, непрохідний бруд і т.д. д.

Тут ми, мабуть, виберемо теж середину - їздитимемо відносно акуратно, 40-50 км/год, іноді катати друзів, і рідше - привозити додому мішок картоплі.

Тут варіантів небагато:

Тут теж все просто - ллємо гарну олію, приблизно від 120-130 грн. за літр (ціна на 8. 10. 2017), можна дорожче - гірше точно не буде. Буває олія звичайно і по 40 грн. за літр, але дуже сумніваюся, що варто перевіряти його якість на своєму скутері.

Поршнева може померти не проїхавши і кілька десятків кілометрів. Так, з китайськими скутерами таке буває. Може випасти, криво вставлене на заводі, стопорне кільце поршня і вбити циліндр. Поршневі кільця можуть бути неправильно встановлені і зачепитися за впускне вікно, і теж "GameOver". Через необроблене лиття картера, може бути просто закритий канал для циркуляції масла з однієї половини двигуна в іншу і відповідно теж дуже швидко все закінчиться. Та й взагалі, може бути все, що завгодно - це ж Китай! На нашу велику радість, такі випадки бувають не часто, і навіть, можна сказати, рідко. Ми, мабуть, за умовчанням вважатимемо, що з купівлею скутера нам пощастило, у сенсі цього слова.

  • Якість скутера, т. е. виробник.
  • Манера водіння.
  • Своєчасність технічного обслуговування.
    • Змінюємо олію кожні 2000-3000 км.
    • Обов'язково стежимо за елементом повітряного фільтра: починає забруднюватись – миємо, починає рватися – міняємо.
    • Частіше перевіряємо герметичність патрубка повітряного фільтра, цілісність самого фільтра і стежимо за правильною роботою системи обдування двигуна.
    • Вчасно (за мануалом) перевіряємо, і якщо треба регулюємо, клапана.
    • Перевіряємо рівень масла у двигуні.
  • Якість моторної олії.
  • Везіння.

Загалом робимо все, як написано в "книжці".

Звичайно, можна забити на всі ці подробиці, але це може призвести до глобального зменшення поршневого ресурсу, та й двигуна в цілому, аж до декількох десятків кілометрів.

Отже, загальна картина

У нас досить якісний новий китайський скутер. Їздимо ми на ньому в міру акуратно, іноді трохи навантажуємо, у перегонах не беремо участі. Обслуговуємо майже завжди вчасно, стежимо за технічним станом. Льємо нормальну олію. І нам пощастило, що двигун одразу не заклинив.

Ресурс поршневой скутера

Виходячи з усього вищесказаного і власного досвіду, можу з упевненістю заявити, що ресурс поршневого такого скутера до першого ремонту - в середньому від 15000 до 20000 км..

Але якщо відійти від наших вхідних даних, наприклад купити "га. . але", посилити умови експлуатації або "забити" на обслуговування, то термін служби поршневий можна скоротити дуже значно.

Найбільший підтверджений пробіг, до будь-якого втручання у двигун, який бачив автор цієї статті, це 24 500 км.. І належить він скутеру "FADA 7". Але, гадаю, може бути і більше.

А найменший пробіг, до ремонту поршневий, якщо не брати до уваги початкових заводських косяків, це 620км (деяка відстань взагалі без масла). Підсумок - циліндр, що повністю заклинив, і багато додаткових "бонусів".

Так що, в більшості випадків вам вирішувати, скільки ви зможете проїхати на скутері до першого ремонту поршневої.