Взаємодія з іншими людьми
Рано чи пізно у власників-мопедистів назріває питання: який акумулятор для скутера вибрати, які переваги має кожен варіант. В даний час вибір стоїть між гелевими та кислотним типами акумулятора.. Обидва типи широко представлені в магазині, мають різну потужність та інші характеристики.
Розглянемо всі важливі моменти докладніше, щоб акумулятор поставить на скутер з усією відповідальністю, і якнайрідше повертатися до цього вибору знову.
Найкращий акумулятор на скутер гелевий або кислотний - саме така дилема турбує мотолюбителів. Розбираємось у питанні.
Кислотний тип акумулятора вважається традиційним, а гелеві спочатку застосовувалися в авіації і є більш сучасним людським винаходом. Останні відповідають вищим запитам споживача енергії. У чому принципова різниця між кислотними і гелевими акумуляторами? Вона полягає, перш за все, у наповнювачі. У першому випадку наповнювачем є кислота, а в другому — кислотне середовище із загусником, що перетворює електроліт на гелеподібну субстанцію.
Технологія AGM, що перекочувала в мототехніку в галузі літакобудування, налаштована на якісне функціонування виробу в будь-яких просторових положеннях. Акумулятор із загусником можна ставити на скутер, потім нахиляти і майже перевертати, і потужність при цьому падає зовсім незначно, чого не скажеш про рідкий кислотний наповнювач. Друга відмінність сучасного гелевого накопичувача полягає в тому, що при пошкодженні корпусу акумулятор із загусником продовжить роботу. Таким ефектом традиційний кислотний похвалитися не може, адже за наявності тріщин електроліт витікає.
. jpg" style="width: 600px; height: 308px;" />
За багатьма відмінностями, описаними вище і далі, краще акумулятор для скутера на гелевій основі. Він не потребує підзарядки і готовий до роботи відразу, як тільки ви його купуєте — будь-якої миті. Також гідним похвали є той факт, що інноваційний гелевий. com. ua/scooter/yelektrika/akkumuljator">акумулятор для скутера вважається найбезпечнішим. Одним із найкрасномовніших плюсів гелевих батарей є їх можливості: вони витримують значно більше циклів зарядки та розрядки. За оптимальної експлуатації транспортного засобу термін служби гелевих батарей збільшується в рази!
Зазначимо, що виробники заявляють приголомшливий термін експлуатації гелевих пристроїв — до 10 років якісної служби! Дослідники питання зазначали, що продукція окремих виробників-ентузіастів витримувала по 15 років. На практиці ж, як зауважують багато мотолюбителів, дещо скромніше, але і в цій категорії інновації перемагають традиції.
Коли стоїть конкретне питання, наприклад перед відвідуванням магазину, який акумулятор краще купити для скутера, є проста порада: відштовхуйтеся від бюджету, технічного стану мопеда і особистих переваг. Хтось довіряє традиційному та надійному, а хтось не мислить життя без інновацій та прагне перетворити свою мототехніку за будь-яку ціну.
До речі, про ціну. Відмінність у вартості не дуже впадає у вічі, хоча вона, безумовно, є. Гелеві батареї є дорожчими порівняно зі свинцево-кислотними. Акумулятор на скутер на гелевій основі більше підходить для їзди на моторолері в холодну пору року. Термін експлуатації батареї із загусником, незалежно від умов їзди, зберігається на вищому рівні і приблизно на три роки перевищує кислотні аналоги.
. jpg" style="width: 300px; height: 240px; float: right;"
Однак, за всіх описаних вище переваг, слід вказати і порівняльний мінус, проте не самого пристрою, а його живлення в наших умовах. Розробляючи прилад для західних споживачів, які мають якісну напругу, передбачалися точні характеристики струму, що у нас не завжди може бути забезпечене заряджанням. Під час заряджання необхідно забезпечити точну напругу (близько 14 Вольт) без перепадів. З цим справляються регулятори напруги, що подають струм на клеми. Розряджений акумулятор споживає більше енергії, ніж заряджений. У розрядженого акумулятора і напруга більше. Якщо є проблеми з напругою, краще поставити на скутер звичайний, кислотний пристрій.
Самі ж гелеві батареї здатні давати високий пусковий струм. Звикли до традиційних акумуляторів на кислоті, може здатися дивовижною здатність їх конкурентів гелів повністю відновлюватися навіть після глибокого ступеня розрядки. Кислотні ж втрачають свої ємнісні можливості при глибокій розрядці непоправно!
Якщо стоїть конкретне питання, на який скутер який акумулятор поставити, можна рекомендувати таку схему: на 50-кубовий підійде будь-який варіант, а для 150-кубового мопеда краще придбати акумулятор гелевий. Цей вибір буде не просто престижнішим, а ще й довговічнішим, надійнішим, потужнішим. Є ще така примітка: при акуратній їзді згодиться і звичайний акумулятор. Але любителям екстриму точно не обійтися без гелевого. Скрізь, де існує підвищений ризик пробивання корпусу, батарея з рідким кислотним електролітом не зовсім підходить.
Найвірнішою порадою у справі вибору типу акумулятора буде думка самого мотовласника. Чому б не спробувати обидва варіанти і не скласти свою безпосередню думку? Якщо ж часу і бажання експериментувати є, можна поставити на скутер продукт перевірено виробника або фірми з відмінною репутацією, при цьому вибираючи найактуальнішу гелеву варіацію батареї..