Скутер або моторолер вперше з'явився в післявоєнній Італії і набув популярності як зручний та ефективний засіб пересування. У нашій країні скутери затребувані, і щороку купується безліч як нових, так і б/в моделей. Мотороллер не займає багато місця, з ним не доведеться стояти в пробці і витрати на обслуговування дешевше, ніж у автомобіля. Китайські скутери розходяться на ринку набагато швидше, ніж дорогі фірмові моделі. Європейські та японські моторолери займають лише 8%, а китайські – 92% ринку.
Якість доріг, природне зношування деталей, неправильне обслуговування та інші фактори призводять до поломок техніки. Розглянемо нижче, з якими проблемами стикаються власники, основні поломки та ремонт китайських скутерів своїми руками чи майстерні.
Водії, які віддають перевагу швидкій швидкості з високими показниками потужності і крутного моменту, купують моделі з двигуном 150сс. Однак досягнення максимальної швидкості має певні недоліки. Двигун та запчастини на нього коштуватимуть дорожче, ніж на моделі слабші, підвищується витрата палива та вага, потрібна нова категорія у правах.
Висока швидкість їзди поганими дорогами або бездоріжжям негативно впливає і прискорює знос деталей. Власнику необхідно регулярно проводити своєчасну діагностику та додаткове техобслуговування. Трапляється, що прямо в дорозі відбувається поломка, яку можна виправити на місці своїми руками, а іноді потрібно доставляти транспортний засіб до майстерні, щоб над ним поламали голову професійної техніки.
Спочатку мопеди з мотором об'ємом 50 см. кубічних комплектувалися двотактним двигуном для підвищення потужності та постійного високого значення обертів, що впливають на коробку передач. Виробники почали переходити на чотиритактний двигун, прагнучи зробити моделі економічними, знизити рівень шуму при роботі та підняти надійність та термін функціонування. Якщо вирішили проводити ремонт китайського скутера своїми руками, з 4т двигуном, зверніть увагу: глушник з побудови відрізняється від 2т. Він не має функції резонатора, тільки гасіння звукових хвиль, і в певних моделях стоять фільтри для захисту навколишнього середовища. Не взаємозамінні: якщо змінюєте двигун на іншу модель, переконайтеся, що до неї підійде глушник. Наші спеціалісти завжди готові допомогти підібрати. com. ua/scooter/skuter-4t-50-80sm3-kitay">запчастини на китайський скутер 50 кубів.
Ще одна проблема, з якою стикаються власники, проводячи на китайський скутер 50 кубів ремонт — неправильна олія, залита всередину і забруднена внутрішні механізми. В результаті засіб пересування відмовляється завестися і потребує ремонту ходової частини. На початку треба повністю злити олію і правильно провести зняття карбюратора та глушника. Поспішивши і знявши карбюратор занадто різко, ви ушкоджуєте спеціальний патрубок. Якщо в процесі ремонту або заміни деталей китайського виробництва виникають проблеми або питання, зверніться до сервісного центру для отримання необхідної інформації.
Працюючий механізм, у тому числі і будь-який двигун, видає шум різного ступеня гучності. Зміна або підвищення рівня шуму сигналізує про зношування однієї з деталей усередині конструкції. Всі деталі мають термін експлуатації і в залежності від пробігу, якості бензину або мастильних складових, рано чи пізно стають непридатними. Якщо власник прислухається до робочого двигуна під час холостого ходу, розгону та при максимальній швидкості, він запам'ятовує правильний шум, і відразу розпізнає, якщо до нього додаються сторонні елементи. Якщо досвід відсутній, починаючи ремонт скутера Китай своїми руками, застосовується фонендоскоп визначення причини несправності. Розглянемо характер сторонніх шумів, причину їх появи та місце, де зносилася деталь:
Карбюратор є тією частиною транспорту, на яку припадає більша частина несправностей та пошкоджень. Виникли невеликі проблеми з жиклером – і комфортність при їзді зникає, а мінімальна неполадка – і моторолер не зрушить з місця до її виправлення.
Фахівці, які проводять ремонт та обслуговування китайських скутерів, наполягають на періодичному огляді карбюратора та подальшому чищенні від дрібних залишків пилу або грязьових частинок. Проблеми при запуску двигуна, чхання та ривки при збільшенні швидкості, найчастіше відбуваються через бруду, що засмітила карбюратор. Для чищення його необхідно правильно зняти, від'єднавши пускові контакти, трубки подачі бензину та 4-тактного масла. Після цього викручуються болти кріплення та пристрій проходить кілька етапів очищення:
Симптоми, що вказують на несправність:
Ремонт китайських скутерів своїми руками з неправильно функціонуючим редуктором можна проводити, точно знаючи, які шестерні або вал замінити, щоб уникнути витрат на нову деталь.
Стартер влаштований таким чином, що всі несправності залежать від зносу щіток та забрудненого колектора. Ці дефекти заважають проходженню електричного струму та пристрій перестає функціонувати. Для налагодження колишньої роботи не потрібно купувати новий стартер і достатньо почистити колектор та провести заміну щіток. Якщо після проведених робіт стартер продовжує погано крутити, гудіти чи грітися, ремонт китайського 4т скутера продовжується у сервісному центрі, де майстер обстежує обмотки ротора. Вони можуть замкнути між собою, пробити на масу або повністю згоріти.
Перед тим, як розпочати пошук несправності в системі запалювання, потрібно встановити 100% свічку, що працює. Навіть якщо встановлена свічка видає іскру, її може бути недостатньо для займання паливної суміші. Продовжуємо на китайський скутер ремонт і, користуючись мультиметром, перевіряємо:
Правильний ремонт та експлуатація китайських скутерів дозволять продовжити життєвий цикл деталей та подарують водієві якісну продуктивність та комфортну їзду.